Monitory: iiYama LS902UT vs VOBIS DIGITAL MS 1997XL MDT

Autor: tomcat (fuck_ya_spamer_at_no.spam.com)
Data: Sat 01 May 2004 - 22:52:06 MET DST

Witam

Chce wymienic mojego Panasonica 15" na cos bardziej cywilizowanego i nie
za bardzo wiem co wybrac w cenie do 900zl. Wczoraj widzialem iiYama`e i
spodobala mi sie nawet, zwlaszcza kolorki. Dzisiaj widzialem tego Vobisa
i sam juz nie wiem co wybrac. Niby na korzysc Vobisa przemawia plaski
kineskop Samsunga ale iiYama to iiYama wiec sam juz nie wiem :/ A moze
sa jeszcze jakies inne alternatywy? Pliz help mi :o) Linki do monitorow:

http://sklep.age.pl/opis.php?m_kod=MO19_IIAMLS902UT

http://vobis.pl/vsys/web/oferta/katalog?symbol=881246

--
pzdr