Re: Wyłączony komp i swiecąca klawiatura?

Autor: Marcin (no-one_at_n-spam.com)
Data: Sat 01 May 2004 - 21:54:59 MET DST

Witam

Użytkownik "ArD" <ard_at_piwko.pl> napisał w wiadomości

> Może to doprowadzić do zwarcia. Wiem to niestety z własnego
> doświadczenia.

A w jaki sposob wyjecie i wlozenie wtyczki do gniazdka
moze doprowadzic do zwarcia?
I czy moglbys rozszerzyc co z czym sie zwarlo?

> Z kompa zostały mi tylko pamięci i procek :(

A nie bierzesz pod uwage, ze byl to zbiego okolicznosci
i awaria zasilacza a nie od samego wlozenia wtyczki
do gniazdka? Pewnie to samo by bylo gdybys
wlaczyl przycisk w zasilaczu.

Pozdrawiam

Marcin