bios nie widzi CD-ROMU, dlaczego?

Autor: sławek (ratnaj_at_konto.pl)
Data: Sat 01 May 2004 - 21:25:33 MET DST

Dziwna rzecz ale w żaden sposób nie mogę sprawić by CDROM był widoczny w
biosie. Chciałbym móc ustawić, by komp. czytał najpierw ten napęd..
Widoczny jest tylko dysk twardy. Po uruchomieniu systemu XP napęd ten działa
w porządku, więc co może być. CDROM jest podpięty na IDE2, natomiast dysk na
IDE 1. Ze zworkami przeleciałem wszystkie możliwe kombinacje tych napędów.
Czy zostaje mi już tylko aktualizacja biosu? Zależy mi na tym bo chciałem
wgrać system XP bezpośrednio z tego napędu, a nie tworzyć jak dotychczas
nakładkę na win 98.
Płyta główna Abit SL6, Celeron 400 (soket 370).
Spotkał się ktoś z czymś takim, bo ja po raz pierwszy.
Pozdr.