Problem z grafą , uszkodzona ?

Autor: Brodi (madmax81_at_interia.pl)
Data: Sat 01 May 2004 - 16:47:57 MET DST

Witam
Kupiłem sobie FX 5700 , 128 MB DDR , VIVO na Philipsie , DVI
model MSI FX 5700 VTD 128 .
Najpiew miałem problemy z ustawieniem televizora podłączonego do tvout , nie
chciał PAL wskoczyć , jak już ustawiłem to stało się coś innego .
A mianowicie gdy dostrajałem tv nagle zgasł mi obraz na monitorze . No i
teraz nie moge go włączyć . Jak restartuje kompa to zielona lampka na
monitorze się włącza , słychać odgłos jak monitr się włącza ale obraz nadal
czarny . Na szczęście jest przejściówka DVi -VGA przez którą aktualnie mam
podłączony monitor .
Spalone Wyjście VGA ?
Czy karcie się coś pojebało ?

Przeinstalowałem windowsa i to samo :-(