Temperatura, czy aby nie za wysoka...

Autor: Linuksowiec ((nospam)adam1p_at_interia.pl)
Data: Fri 30 Apr 2004 - 14:44:54 MET DST

Martwi mnie trochę temperatura mojego kompa i chciałbym się upewnić, czy nie
jest trochę za wysoka. Mam płytę główną ABIT KV7, prcoka ATHLON-XP 2500+
(Barton) i Cooler do 3200+.

Średnia temperatura procka, to ok. 55 stopni, ale już przy dłuższym graniu,
np. w Collina 4, temp. wzrasta do nawet 62-65 stopni !!! Aż strach pomyśleć
co będzie w lecie.

Ale to nie jedyne moje zmartwienie, jest jeszcze w BIOSie coś takiego co się
zwie, "PWM Temperature". Nie wiem co to, czy to temp. chipsetu, czy wnętrza
obudowy, trudno mi to powiedzieć, jednak dochodzi ona w porywach, do 73
stopni !!! A to już mi podejrzanie wygląda.

Czy te temp. nie są przypadkiem, aby trochę za wysokie, i co to jest to
"PWM" ?