Re: dlaczego komputer sie resetuje?

Autor: Paul Luck (paulluck_at_bb.home.pl.spam)
Data: Sat 01 May 2004 - 09:01:24 MET DST

jahu wrote:
> witam

> Jakieś pomysły? Czy może to być spowodowane kiepskim zasilaczem (to chyba
> tracer)? Czy może czymś innym?

Miałem kiedyś podobny problem, tyle tylko że nie z komputerem ale z
odtwarzaczem CD.
U mojej babci na wsi nie czytał nic, u mnie w domu męczył się z płytą 20
minut zanim załapał, a w serwisie czytał wszystko jak by nigdy nic!
Okazało się że to zasilacz był walnięty w tym CD, po małych poprawkach CD
już wszędzie działał super!

Myślę że w twoim przypadku będzie to też wina zasilacza, konfiguracja jest
dość mocna i jak parametry sieci są lekko słabsze to on już nie wyrabia.

Najprościej pożycz jakiś inny zasilacz i zobacz, myślę że się poprawi (pod
warunkiem że pożyczony nie okaże się jeszcze gorszy niż ten który masz teraz
:-) )

Pozdrawiam
Paweł