Re: Pady dysków :-(

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Sat 01 May 2004 - 01:11:00 MET DST

Halo, in news:c6u7c0$pbb$1_at_absinth.dialog.net.pl, Jacek Maciejewski hat
geschrieben:

> Po prostu w
> obu przypadkach dokonałeś niedopuszczalnej generalizacji problemu
> zamiast zanalizować konkretny przypadek.

Nie muszę analizować konkretnego przypadku żeby mieć świadomość że
goląc się tępą maszynką do golenia mogę się zaciąć;-) Wystarczy mi
ogólna wiedza że golenie się tępymi maszynkami nie jest dla mnie
bezpieczne;-)

> Czyli: Codegen winny bo
> Codegeny są winne, zamiast: Rejestrator napięć na hdd, seria testów
> przy zmieniających się w sposób kontrolowany napieciach zasilania z
> ciągłą obserwacją stopy błędów dysku czy innych niesprawności. Test
> prowadzić aż do zniszczenia dysku.

Przecież ten test prawie nic nie mówi. W tym teście nie da się zbadać
na przykład jaki wpływ na dysk mają impulsowe zmiany napięcia
zasilającego (spowodowane przez szybko zmieniające się obciążenie) co
jest IMHO dużo bardziej niebezpieczne niż stałe niskie napięcie.

--
Cezary 'Pafnucy' Belka
Lepiej przeżyć jeden dzień jak tygrys,