[HELP] Komputer potrzebuje dużo prądu...

Autor: s_at_il0r
Data: Wed 31 Mar 2004 - 09:07:45 MET DST

konfiguracja:
celeron 633 (przez kilka lat chodził na 850MHz), plyta Abit BX 133 RAID,
karta graf. ati radeon 7200, zasilacz chieftec 360W, pozostałych elementów
nie podaje bo sprawdziłem, że są OK. Sys: winXP

zaczęło się od tego, że komputer zawieszał się (zapalały się kontrolki od
dysku i cd-rom-u, gasł monitor), pomagało dopiero wyciągnięcie wtyczki z
kontaktu... lub czasami komputer po pewnym czasie sam się resetował.

logi windows pokazywały błąd ACPI.

częściej zawiesza się na podkręconym procesorze niż na ustawionym na
fabryczne taktowanie.

po kilku testach doszedłem do wniosku, że coś z zasilaniem (komputer wieszał
się najczęściej przy rozkręcaniu płyty cd lub dużych operacjach na dyskach).
podłączyłem inny zasilacz (o mniejszej mocy) i okazało się, że komputer W
OGÓLE nie rusza (odpalają się tylko wentylatory podłączone do płyty i
nic...),

wygląda na to, że albo procesor, albo płyta gł., albo karta graficzna
pobiera tyle "prądu", że nie wystarcza na odpalenie/działanie systemu. ale
czy to możliwe??

proszę o komentarze/porady.

pozdr.
s_at_il0r