Re: Uszkodzona warstwa antyodblaskowa monitora

Autor: SM (antispam_sebolcs_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 Mar 2004 - 07:11:53 MET DST

> Teraz to juz nie masz wyjscia. Musisz ta warstwe usunac.
> Wez po prostu ostra gabke i proszek i szoruj monitor. Powaznie mowie.
> Szkla nie uszkodzic ale zmyjesz ta warstwe.

Popieram, szkło to bardzo twarda substancja, nie zarysowałem nawet skalpelem
i nożem, a czemu uzyłem takich narzedzi na monitorze???? W pracy uszkodziła
się warstwa i za nic nie chciała do konca zejsc poprzez szorowanie.
Dowiedziałem sie, ze ta warstwa jest napylona na folię, którą mozna po
prostu wyciąć jak obraz z ramy. Potem pozostał jeszcze klej z folii na
szkle - tu juz była zabawa ze szmatką nasączoną wodą i rozpuszczalnikiem. To
był monitor Samsung 900IFT.

> to oczywiscie banka bedzie bardziej odbijac swiatlo no i bedzie sie
> bardziej elektryzowal.

Efekt jest dokładnie taki, jak napisał przedmówca. Zaleca sie kupic filtr na
monitor z uziemnieniem.