Re: Radeon 9800SE -pytanko-

Autor: __3xT (o1o1o1_at_gazeta.pl)
Data: Tue 30 Mar 2004 - 22:50:12 MET DST

W dniu 2004-03-30 22:23, Łukasz Ledóchowski postanowil napisac:

SE ma 4 potoki, po zainstalowaniu sterów "OMEGA" powinny uruchomić się 8
potoków (tyle co PRO). Jeśli masz jakieś artefakty (czyli np. kropki na
ekranie) to oznacza, że Twój egzemplarz jest niemodowalny. Poprostu
oszukali Cię.

--
]- mail: o1o1o1 [at] gazeta [dot] pl
]-