Chieftec a Enlight

Autor: Tukan (tukan_at_garwolin.cjb.net)
Data: Tue 30 Mar 2004 - 19:39:35 MET DST

Witam,

Wybrałem się dziś na giełde elektroniczną w Wawie celem zakupu zasilacza
Chieftec HPC 300-202
W kilku sklepach mieli tylko 360 W, a w jednym z nich gość powiedział że ma
Enlighta HPC 300-202.
Powiedział też, że robią to w jednej fabryce i odpowiednio do potrzeb
naklejają naklejkę Chieftec lub Enlight.
Po obejrzeniu tego zasilacza stwierdziłem, że rzeczywiście wygląda
identycznie jak Chieftec, masa ta sama a i symbol ten sam.
Wząłem go, wsadziłem do kompa i jest git !!! Napięcia w normie nawet przy
sporym obciążeniu i cisza :)
Codegen, który siedział poprzednio w moim kompie napawał mnie strachem.
Napięcia w zalezności od obciążenia wynosiły:

5V 4,3 - 5,2
12V 12,2 - 13

Wydaje mi się, że czas było go wymienić na coś porządnego :)
Czy sprzedawca miał rację, że te 2 zasilacze to jest dokładnie to samo ?
Biorąc pod uwagę ten sam typ HPC 300-202, wygląd i ciężar, myślę że tak.
Co o tym myślicie ???