Re: Zwykła kamera jako internetowa?

Autor: WaLker (jackysky_at_polbox.com)
Data: Tue 30 Mar 2004 - 12:40:25 MET DST

Użytkownik "maX" <aver_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "WaLker" <jackysky_at_polbox.com> napisał w wiadomości

> karta

> Strona internetowa Sony (gdzie będziesz miał odpowiedź "czy" i ewentualnie
> "jak") nie działa ?

Na tej zasadzie to można każdego i każdym pytaniem odesłać na stronę
producenta sprzętu, na faq, bądź na zagraniczne forum. Tylko co by wtedy
zostało na tej grupie. Sami tacy ćwierćinteligenci jak ty? Jak nie
zrozumiałeś treści to zaopiekuj się małpą. Jak będzie wyspana i nakarmiona
to ci wytłumaczy...