Re: Barton 2500 a rachunek prawdopodobieństwa

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Tue 30 Mar 2004 - 09:00:54 MET DST

"W.K." napisał :

> Czy to co mówią to prawda, czy ściemnianko.

Na logike, gdyby tak bylo, ze pojdzie kazdy to sprzedawano by je jako
szybsze. Owszem rozchodzi sie tutaj o margines jaki zaklada producent na
gwarancje stabilnosci modelu. I jest chyba wystarczajaco duzy, no nie?

> A czy będzie różnica w "podkręcalności" między boxem i OEMem??

IMO nie sadze, a jesli juz to na korzysc OEMa.

> Niby tylko różnica w pudełku i wiatraczku - to dlaczego różnią się
> znacznie okresem gwarancji !?

Ale sa droższe, a wiatrak tak naprawde niewiele jest wart.

> Może OEMy to te gorsze, po fabrycznej
> selekcji,

..moze selekcja jest ale jak pisalem wg mnie w druga strone..

--
Pozdrawiam.
-dymek-