potrzebne sterowniki do modemu z Chipem Motoroli

Autor: Albercikk (albercikk_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 30 Mar 2004 - 08:12:41 MET DST

potrzebne sterowniki do modemu z Chipem Motoroli

Witam nie mogę znalesc w necje sterowników do tego modemu, zresztą z
identyfikacja też sa problemy, oto opis tego modemu, jeśli ktos ma takie cuś i
do tego stery to proszę o pomoc.
Pzdr

napisy na płytce:

ce 0197x
---------
gq968 0113
94v-0

nalepka :

MDC-56M

-----------------

CHIP

Motorola
62412-51
lrt29375a-0.6
0034

Aida napisała tak : Analog Device Sm56-Pci 56k v.90 HSP Win Modem

A oto sterowniki które instalowałem i które niestety niedziałają :

http://gd.tuwien.ac.at/hw-related/treiber/modem/acorp/

http://www.motorola.com/softmodem/sm56_download.htm