Re: Zalman 7000 miedziany

Autor: Norbert (norbas_at_op.pl)
Data: Tue 30 Mar 2004 - 01:27:20 MET DST

W artykule news:c4aavo$4hl$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Teo z adresu <tee9o_at_interia.pl> napisał(a):

> Wiatraczek padl - wymienia ci na miejscu. No chyba ze bedziesz uparty i
> zechcesz nowy, a sprzedawca bedzie sie opieral, to wtedy: piszesz
> oficjalne pismo, ze chcesz wymienic sprzet na nowy, sprzedawca ma 7 dni
> na rozpatrzenie - wiecej info w Federacji Konsumentow.

Witam. Dzieki za odzew.
Ale ten zalman jest raczej nie rozbieralny bo wszelkie ingerencje wiaza
sie z odginaniem miedzianych zeberek a to juz uszkadza sprzet. Poza tym
nie sadze by sprzedawca mial identyczny wiatraczek jak w tym jest. To jest
zadiator ( z wiatrakiem ) za 219zl kupiony i nie dam sobie wcisnac zadnego
innego bo niby rownie cichy i dobry wiatrak. Chce oryginalny i wychodzi na
to ze musi mi dac nowy...dla mnie moze rozpakowac nowy zestaw i dac mi sam
radiator ( z wiatrakiem oczywiscie ) a reszte sobie zostawic , wsadzic do
reszty ten moj uszkodzony i niech sie sam urzera z dostawca czy hurtownia.
Wedlug mnie to najleprze rozwiazanie.
Myslisz ze jak zagadam kulturalnie to sie zgodzi na cos takiego ?
Ja gdybym byl sprzedawca bym tak zrobil bo to oszczedza klientowi stresow
i czekania tym bardziej ze wiatrak musi sie jutro do 12 znalesc w
komputerze ( firmowe sprawy ktore nie moga czekac)
Poza tym dodam ze przy zakupie takich rzeczy zawsze pytam czy jak padnie
to wymieniaja od reki na egzemplarz wolny od wad. Dostalem te 4 miechy
temu potwierdzenie ze owszem wtedy wymienia ale jak sie wyrazil sprzedawca
te zalmany raczej nie padaja wiec sie mialem nie martwic... jak widac u
mnie padl.
Co sadzisz... jak podejsc do sprzedawcy , jakich argumentow uzyc by
zalatwic sprawe po mojej mysli.
Pozdrawiam.

--
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****