Re: Co lepsze - Asrock czy ECS?

Autor: slawek (noorder_at_wp.pl)
Data: Tue 30 Mar 2004 - 00:44:09 MET DST

Użytkownik "Brodi" <madmax81_at_poczta.interia.pl> napisał w wiadomości
> I tak kupisz co zechcesz .
> Pamiętaj że za tak niską ceną coś musi iść . Najprawdopodobniej elementy
> płyty są zrobione z części o gorszych standardach . A co za tym idzie ?
> Większa awaryjność , mniejsza żywotność .
> Asrock 106 zł netto
> MSI Asus czy inna markowa od 200 netto
> I nie przekonacie mnie że te przy takiej różnicy cenowej płyty są tej
samej
> jakości .

Może w grę też wchodzi firma. Cenią się. Ja na jednym kompie miałem tanią
płyte PCchip z SiS'em a nawet jakiś tam klon (nawet nie pamiętam jaka to
firma), komp ciągnął 24 na 24 przez 5 lat, naprawde nie był wyłączany, bo za
dnia pracowałem na nim, w nocy z sieci ssał (do teraz jest na chodzie)Os'y
na nim szły od w95 do w2k i kilka linuksów (czywiście nie jednocześnie a na
przestrzeni dziejów:)). Zwisów nie miewałem, restartów też nie. Ogólnie zero
problemów. Ta płyta przeżyła kilka markowych płyt moich kolesi :) Albo
szczęście albo faktycznie nie zawsze cena tak jednoznacznie odzwierciedla
jakość produktu. Jedno jest chyba tylko pewne - tańsze płyty mają mniej
"bajerów" czasem użytecznych, a czasem nie. A co do Asrocka to jak do tej
pory spotkałem się z dobrymi opiniami.

Sławek