Re: Alternatywa dla Aureona??

Autor: Tomek Milewski (tomail_at_poczta.fm)
Data: Mon 29 Mar 2004 - 17:40:26 MET DST

Sun, 28 Mar 2004 23:39:08 +0200, na
pl.comp.pecet,pl.rec.audio,pl.rec.gry.komputerowe.sprzet, Mithrandir
napisal(a):

> [...]
chlopie uzbroj sie w cierpliwosc bo WARTO! mowi to posiadacz Aureona Sky,
skoro po 1 maja bedzie mozliwosc zakupu korzystniejszego to poczekaj!

> Może takie coś:
ewentualnie obserwuj ta aukcje , skontaktuj sie z wystawiajacym
i zaproponuj jakas sume bo ta karta jest rownie dobra co Aureony

pozdrawiam!

To.M