Re: jak podkręcić celerona 333a?

Autor: SotY (soty_at_olimp.unis.pl)
Data: Sun 28 Mar 2004 - 23:38:37 MET DST

In news:c474as$mpd$1_at_inews.gazeta.pl, tylko wrote:
> mój celek ,na slocie 1,ma zblokowany mnożnik na 5, a chodzi na FSB
> 66MHz(jak wiekszość chyba),przestawiłem FSB na 100 ,potem na 112 i
> nic.Na zmianę mnożnika nie reagował.Słyszałem ,że aby pominąć tą
> blokadę
> wystarczy "zalepić" jeden z pinów.Nikt do tej pory nie umiał
> wytłumaczyć mi krok po kroku jak to zrobić?Jesli ktoś ma chwilę i
> cierpliwość to będę wdzięczny za instruktaż.
> A,ha!Płyta ma zworki do ustawiania zarówno FSB jak i mnożnika.

Celerony maja zablokowane mnozniki i nie da sie tego ominac. Motyw z
zalepianiem pinu tyczy sie wymuszenia pracy na magistrali 100 ale w Twoim
przypadku jest to zbyteczne poniewaz jak napisales plyta ma zworke do
ustawienia fsb. Jezeli procek nie wstaje na magistrali 100 sprobuj podniesc
troche napiecie albo w biosie (jezeli masz taka opcje) albo mozesz sprobowac
polaczyc odpowiednie piny w slocie aby uzyskac napiecie 2,1 lub 2,2V
(poszukaj schematow slot1 na stronie intela)

--
[ SotY - s o t y @ o l i m p . u n i s . p l - GG1893855 ]
[ DFI PB61-ZX - Celeron 700 @ 1050 (1.95V) - 256MB PC133 ]