Skaner Microtek czy Epson, a moze cos.... ??

Autor: Piotr (pionek_zone_at_wp.pl)
Data: Sun 28 Mar 2004 - 21:04:07 MET DST

Pisalem juz jakis czas temu i ktos polecil mi firme Microtek,
skaner bedzie do biura ma dobrze i szybko skanowac dokumenty, faxy do
komputera, archiwizowac dane, czasami zeskanowac jakies zdjecia
zadnych slajdow.

Malo wiem o tej firmie, wstepnie przygladam sie modelowi
Microtek ScanMaker 4800 Plus, bo to ma byc do 400zl, max 500....
Oprogramowanie nie musi byc dobre, mamy inne srodki na soft i mozemy
kupic, podobno najlepszy soft do rozpoznawania tekstu czyli FineReader
7.0 Pro, ma tylko dobrze i szybko z nim wspolpracowac.
Wiekszosc ludzi chwali nawet tanie modele Epsona, co wybrac ?,
a moze dla moich zastosowan cos wogole innego ?

Pozdrawiam
Piotr