Re: Znikający dzwięk w TV

Autor: oizo (oizo[blebleble)
Data: Sun 28 Mar 2004 - 09:44:22 MET DST

Użytkownik "mefju" <mefju_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Raczej nie, mam XP i oglądanie na TV bez problemu

jemu chyba chodziło o to ze mu znika dzwiek na Tunerze TV w kompie a nie na
TV-out w Telewizorze.
Mam podobny problem - pod win200 nie działa mi dzwiek jak przełacze na
odbior z wejscia S-Video.
Tzn jak przełaczam to przez 1-2 sekundy jest a potem znika.Tuner to
Pixelview Play TV Pro.
Na odbiorze z anteny wszystko jest pieknie.

> A moze to wina telewizora? Może masz włączone jakieś opcje typu
automatyczna
> regulacja natężenia dźwięku, itd? Posprawdzaj w OSD.

a wiec jak juz wczesniej pisaem Telewizor tu nie ma nic do gadania