Re: Tania drukarka laserowa do PC

Autor: LewapO (lewap_at_nospam.onet.pl)
Data: Sat 27 Mar 2004 - 20:05:10 MET

> a to ja tez conieco dorzuce :-) :
> Wczoraj nabylem HP 5 L (bez tonera) za 50 zl. Podjalem ryzyko i kupilem
> sprzet brudny uwalany ziemia i czym tam jeszcze, przywieziony wraz z
> uzywanymi telewizorami wiezami, przewodami zasilaczami i Bog wie czym
> jeszcze. Wygrzebalem ja ze stosu rupieci pod ktorymi lezala. Oczywiscie
> wszystko to przywiezione z zagramanicy z pchlich targow czy tez wystawek.
> Podlaczylem wsadzilem toner i drukarka drukuje jak zloto, wymylem
> wypucowalem i prawie jak nowa :-)
> Kartek na razie wsadzilem full wiec nie zauwazylem zeby wciagala po kilka.
> [...]

Ja tam bał bym się kupić używaną 5L ze szrotu, za duże
ryzyko jednak, wydam 300 zł ale będzie z nowym tonerem, napiszcie czy w tej
drukarce toner jest razem z bębnem czy jakoś tak, nie znam się na tych
drukarkach, czy ten bęben też trzeba wymieniać co jakiś czas ? Czy
napełnianie Tonera do tej drukarki jest gdzieś opisane w sieci ? Czy ta
drukarka jest w miare szybka ? mam teraz atramenta i doprowadza mnie do
szału z szybkością ona ma zdaje sie 4 kartki na minute więc wychodzi że
stronę robi w jakieś 15 sekund ? to sporo też...