Re: Notebook Fujitsu-Siemens

Autor: xavier (musti20_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 26 Mar 2004 - 23:30:01 MET

Ja mam FSC AMILO A 2500+ Bartom, DVD+RW Ricoch, 512 RAM, Grafika
współdzielona. Nie mam z nim żadnych problemów, z grami nie wiem jak jest bo
nie giercam ale odnośnie hałasu to jest bardzo cichy, Nic się w obudowie nie
poluzowało, używam go codziennie i matryca cały czas się otwiera z małym
oporem tak jak było w czasie zakupu :) Jednym słowem jest OK :)