Re: Tania drukarka laserowa do PC

Autor: Robert_ (robert_asWYTNIJ_at_wp.pl)
Data: Fri 26 Mar 2004 - 22:23:57 MET

> A co powiecie o HP 5L ? mam okazje kupic za 320 zl.

mam w pracy 6L bo 5L nam kiedys ukradli. 6L wyglada
identycznie choc wystepuja w niej problemy z wciaganiem
kilku kartek papieru. Problem ten znika po zainstalowaniu
darmowej wkladki do mechanizmu. Katujemy ta drukarke ostro
juz od 5-6 lat bez zadnych przegladow. Ostatnio kupujemy
toner Blackpoint za niecale 200 zlotych. Mozna kupic taniej
regenerowane (tez stosowalismy) albo samemu napelniac co
jeszcze bardziej obniza koszty. Drukujemy conajmniej
kilkanascie kartek dziennie i ostatni toner starczyl nam na
8 miesiecy.

Robert