Re: panasonic KXP 7100PL - opinie

Autor: Lopi (lopi83_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 26 Mar 2004 - 20:13:17 MET

In news:c3va0b$noi$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
Kolec <korzec_at_4nakeje.art.pl> typed:
> Witam!
> w poniedzialek padła mi drukarka wieć postanowilem sprawić sobie
> laserową wybór padł na panasonica KXP 7100PL albo HP laserJet 1010!
> od dwóch dni szukam jakiś opini na temat tych dwóch drukarek i jest
> ich bardzo mało! Mam więc do Was pytanie
> Jakie macie opinie na temat tych dwóch drukarek?
> W jaki sposób uzupelniamy tonery w tych drukareczkach?
> Jak sprawują sie sterowniki po XP-ekiem?
> prosze o szybką odpowiedz gdyż musze ją na dniach kupić
> pozdrawiam
> Jacek Korzec
> [...]

ja mam tego panasonica tylko bez "pl"
o tonerze narazie nic nie powiem bo jeszcze mam ten co dostalem w pudelku z
drukarka
jak chcesz drukowac obrazki to ladniejsze wychodza na hp1010 ale panasonic
ma duplex gratis i toner ponoc ma starczac na wiecej stron
/Lopi