UPS - a "duze" olowiowe akumulatory - pytanie do praktykow - dlugie

Autor: Bucz (firepunch_at_-----zabezpieczenie-----go2.pl)
Data: Fri 26 Mar 2004 - 19:28:54 MET

no i stalo sie... wymienaija u mnie slupy energetyczne w przyszlym
tygodniu... pradu niebedzie maxymalnie codziennie (5 dni) przez 8h/dobe
ups jest... ale co z tego skoro cala "serwerownie" pociagnie max 30min

musze sie jakos ubezpieczyc zeby mnie nie zjedli... do glowy przyszlo mi
cos z czym juz kiedys "niepomyslnie" experymentowalem... akumulator od
maluszka 40Ah podlaczony rownolegle do malego aku w UPS-ie
niestety te testy jakos niepomyslnie wyszly (dawno temu to bylo) ups
trzymal w prawdzie dluzej ale tylko 2x ... w sumie powienien z 6x
dluzej.,.. z tad wnioskuje ze moj ups jest za bardzo "inteligentny" i
jakos proboje chronic aku przed calkowitym rozladowaniam i mimo ze ma
prad odcina powera...

stad moje pytanie do praktykow takich hardcorowych rozwiazan... bo jesli
uda mi sie jakos ustawic "przeprogramowac" upsika zeby dzialal do
calkowiteg wyczerpania bateri to jestem w stanie zalatwic kilka takich
duzych akumulatorkow i podlaczyc rownolegle uzyskujac w sumie >200Ah i
mysle ze to mi wystarczy

jasli ktos cokolwiek wie , probowal , uzywal , cokolwiek ... niech
napisz i sie podzieli...

ps.UPS to APC Back-UPS-CS 500 , a pobor serwerowni dam rade
zminimalizowac do 100W na czas bycia offline
ps2.jestem w stanie kupic takiego "glupiego" upsa na allegro ze zurzuta
bateria ktory nie ma zbyt wiele elektroniki i nie bedzie nic za mnie
liczyl a dzialal az sie bateria skonczy... tylko model

/teraz mozna juz smiac/

--
Bucz
Do you ever try to fly, Do you ever try to fly?