Re: Którego Lite-On (DVDR) warto kupic?`

Autor: Wojtas (wojtas_at_NOSPAMrubikon.pl)
Data: Fri 26 Mar 2004 - 16:16:51 MET

Dnia 2004-03-26 14:07, Użytkownik deto napisał:

> maja Twoje jak dotychczas bezproblemowe tanie plytki ? Miesiac czy tez
> znacznie dluzej ? I nie twierdze tutaj bynajmniej ze to problem LiteOnow,
> zebys mnie zle nie zrozumial.

Najstarsze moje placki DVD mają ok. 3 miechów. Ale zobaczymy co będzie
później. Moim zdaniem większość tego gderania bierze się z
nieumiejętnego obchodzenia się z płytami, tak jak powiedział Stefe.
Tutaj wystarczy naprawdę drobna ryska i nośnik nadaje się do smieci.
Po drugie mam stos w domu tanich nośników Esperanza CD itp. mających po
prarę lat - niektóre z odbarwieniami - wszystkie chodzą dobrze i nie ma
poblemu z odczytem. Dlaczego miało by być inaczej z płytami DVD?

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl