Re: Którego Lite-On (DVDR) warto kupic?`

Autor: stefe (fgrsr_at_cbpmgn.sz)
Data: Fri 26 Mar 2004 - 14:35:47 MET

Dnia 2004-03-26 14:07, Użytkownik deto napisał(a):
> To nie chce Cie straszyc ale te taniochy wypalane bez problemu po pewnym
> czasie moga juz nie byc bez problemu. Przejrzalem forum cdrinfo i az strach
> sie bac jak niektorym ludziom przestaja sie odczytywac tanie plytki po pol
> roku. Ale jak zwykle pozyjemy i zobaczymy. Niestety z doswiadczenia nie moge
> nic powiedziec, bo mam za krotko naped. Ale jesli mozna spytac ... ile juz
> maja Twoje jak dotychczas bezproblemowe tanie plytki ? Miesiac czy tez
> znacznie dluzej ? I nie twierdze tutaj bynajmniej ze to problem LiteOnow,
> zebys mnie zle nie zrozumial.

nie wiem czy wczesniej poszlo.. jakis problem z netem, wiec wysylam
jeszcze raz

plyty DVD sa nowe... ale uzywam starych plyt CDR esperanza i inne
"syfki", wszystkie dzialaja bez problemow... a co do ich "padalnosci"...
pewnie nie sa to plyty z najwyzszej polki i trzeba sie liczyc z nie
najlepsza jakoscia... sam widze, ze niektore odczytuja sie z duza
predkoscia, inne slabiej (plyty z tej samej serii). ale ogolnie jest oki.

inna sprawa jest tez sposob uzytkowania i przechowywania takich
plytek... nieraz u znajomych widze co robia z plytami (to tez jest powod
  dla ktorego nie pozyczam swoich oryginalow). az ciarki przechodza...
plytki przed wlozeniem do napedu czyszczone o dywan :-), przechowywane
bez pudelek, porozrzucane... prysowane tak, ze az dziw bierze, ze w
ogole sa zdatne do uzytku :-).

i tutaj szukalbym przynajmniej polowy powodow, ze tanie plyty nie
dzialaja (te drogie tez).

a plytki wypalam od dwoch lat na liteonku x32... wczesniej przez kilka
lat na innych nagrywarkach... philips, ricoh... obecnie od niedawna
DVDRW liteon.

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834