Re: BIOS Compaq Armada?

Autor: Hobbit (bogusia_at_gazeta.pl.xx)
Data: Fri 26 Mar 2004 - 12:05:45 MET

Był 26 marzec (piątek) godzina 11:33, gdy *Michal Kawecki* napisał(a) i
ogłosił(a) na - pl.comp.pecet

> Działa na pewno - sam mam 4131, czyli coś z tej samej serii.
> Pewnie nie masz po prostu założonej partycji z programem do obsługi
> BIOS-u. Poszukaj w supporcie "Computer Setup for Portables".

Niestety, człowiek od którego kupiłam wyrzucił wszelkie instrukcje i opisy,
bo... były po angielsku!
U mnie sytuacja jest taka, że wykrywa mi myszkę podłączoną do COM1, a
później instaluje ją jako PS/2. Myszka w PS/2 działa a w COM1 nie.
COM1 jest potrzebny do współpracy z centralą telefoniczną (programowanie,
zerowanie itp.) i do współpracy z urządzeniem testującym silniki
samochodów.
Nie wiem co z tym zrobić.

Bogumiła K. - bogusia.k[@]gazeta.pl
Geniusz jest ograniczony. Głupota niestety nie.