Wentyle???

Autor: Marcin (marost_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 26 Mar 2004 - 09:40:57 MET

Planuje maksymalnie wyciszyc swojego kompa, stosujac tylko chlodzenie
powietrzem. Dlatego planowalem zakupic jakies ciche wentyle do obudowy
np. Papsta 8412 N2GL lub Noiseblocker'a typ S2 lub S1.

1. Pytanko mam takie czy moze ktos ma te wentyle i moze powiedziec slow
kilka na temat jednego lub drugiego, a najlepiej byloby jakies wrazenia z
porownania.
2. Jaki jest poziom slyszenia w dB przy ktorym z odleglosci 1m slychac juz
pracujacy wentyl (cos kiedys widzialem ze ok 20 dB, ale nie wiem czy
prawda )

Dzieki za info
Marcin