Re: Jaka p³yta na KT600

Autor: Radek K. (radek678_at_usun_to.wp.pl)
Data: Fri 26 Mar 2004 - 00:05:15 MET

Marek Tomczyk wrote:

> Ja i tak jako¶ nie ufam tym windzianym programom do flashowania biosa.
> Wole to zrobiæ rêcznie, wiêdz±c ci sie prz tym dzieje, a nie tylko na
> automagicznych konfiguratorach polegaæ.

W tej plycie jest jeszcze 3 metoda. wkladasz dyskietke z nowym biosem i w
czasie bootowania sie systemu wciskasz Fx (x- bo nie pamietam ktory) i plyta
sobie robi upgrade. Minus tego jest taki ze nie mozesz sobie zgrac starego na
dyskietke.

> Powiedz mi jak jest z
> podkrêcaniam, czy mo¿na np. wybraæ FSB w krokach co 1 mhz?

tak

> Jakie
> maksymalne napiêcie mo¿na daæ prockowi?

Jesli dobrze pamietam ok. 2V

> Czy mo¿na bezproblemowo mno¿nik
> zmieniæ?

Nie sprawdzalem bo jeszcze nie probowalem podkrecac swojego Bartona a on i
tak ma zablokowany mnoznik
Sciagnij sobie manual ze strony Epoxa tam powinno byc wszystko opisane, jest
jeden do wszystkich ich plyt na KT600 (czyli de facto tej jednej). Jestem w
tej chwili ok.1000 km.od mojego komputera tak, ze nie moge sluzyc blizszymi
szczegolami.

Pozdrawiam.