Re: ddr 400 (512mb)

Autor: Radek K. (radek678_at_usun_to.wp.pl)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 19:54:41 MET

Radoslaw Sokol wrote:

> w których SPD są wpisane te same para-
> metry dla wszystkich częstotliwości pracy.

Czyli jak w miare przyzwoita (firmowa) pamiec sie "pusci" na nizszej
czestotliwosci niz nominalna to pozostale parametry skoryguja sie na
lepsze ? Ale to chyba dziala tylko na plytach ktore nie obsluguja
nominalnej czestotliwosci danej pamieci? Mam na mysli to, ze kosc musi
byc ustawiona " by SPD" zeby sczytac parametry z SPD.

Pozdrawiam.