Re: Copper Shim - podkladka, czy potrzebna ?

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 14:05:47 MET

Użytkownik "Piotr" <pionek_zone_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Pierwszy raz bede instalowal procesor AMD, w Intelach robilem to juz
> bardzo duzo razy, ale ostatnio postanowilem sie przesiasc......
> Duzo sie naczytale ze latwo ukruszyc rdzen procesora, wiec zanim
> zaczne instalowac ten procesor zastanawiam sie czy nie warto kupic
> miedzianej podkladki Copper Shim, cena ok 10 zl........
>
> Powiedzmy ze uda mi sie zainstalowac bez niej i bedzie OK i raczej
> procka niebede wyjmowal, ale wyczytalem ze spada tez temperatura o
> nawet (4-9 C), co jest kolejnym mocnym atrybutem zeby wydac te 10 zl i
> [...]

Z ta podkladka, to bardzo uwazaj, bo sa rozne, nie ktore pasuja do jadra
0,18um, a inne do 0,13um. Sprawdz w ten sposob, wloz procka, podkladka,
malutko pasty na procka, zaloz radiator, poczym go zdejmij i sprawdz, czy
jest slad pasty na radiatorze (powinien byc rdzen odcisniety), jak jest, to
ok, jak nie, to nie zakladaj, bo spalisz procka.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl