Re: NMI i PCI - jak?

Autor: jacek a (anjack_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 12:58:51 MET

----- Original Message -----
From: "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Sent: Wednesday, March 24, 2004 7:07 PM
Subject: Re: NMI i PCI - jak?

> Bez obszerniejszej informacji na temat celu tych usiłowań
> i w ogóle powodu chęci zatrzymywania całego systemu opera-
> cyjnego nie jestem w stanie nic więcej pomóc.

Chodzi o to, ze jest to komputer ekranowany, ktory ma
nie emitowac zadnych informacji. Po otwarciu klapki umozliwiajacej
dostep kieszeni dysku, cd-romu itd. sprzet sie rozszczelnia i trzeba
uniemozliwic korzystanie z komputera w tym czasie. Nie musi to byc
zatrzymanie systemu na amen, ale takie zeby po prostu nie mozna bylo
wykonac zadnej operacji. NMI to tylko moja proba
rozwiazania tego problemu. Na ISA mi to dziala -kiedy wyzwalam
sygnam IOCHK system sie zatrzymuje, przestaja krecic dyski itd.,a po
zdjeciu sygnalu wszystko rusza od punktu zatrzymania. Chodzi mi o to,
zeby mozna to bylo uzyskac na PCI, ale niestety nie hula.Sygnal SERR
probowalem wystawiac. Podobno wektor tego przerwania to 2h, ale
jak instaluje jego obsluge to sie wywala podczas wyzwolenia NMI.