prosba o pomoc w "złozeniu" komputera

Autor: elżbieta (es2460_at_o2.pl)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 09:29:15 MET

Jestem juz na "ukończeniu" zakupu komputera, ale w momencie zamawiania
zrodzila mi sie wątpliwośc - dlatego bardzo prosze o pomoc:

1.W zestawie typowym oferowanym przez sprzedawcę była
płyta gł MSI i845 PE Neo
karta grafiki His ATI Radeon 9200 64 MB AGP 8x
karta sieciowa D-Link 528 Tx
całośc ok. 600 zl
Zaproponowana zmiana:
płyta gł ASUS P4BGL - MX SVGA LAN 280 zł

Komputer ma służyć gł. do programów biurowych,( również internet i gry typu
szachy, brydż)
 ale nie chciałabym sie tylko w tym zamykać. Różnica w cenie jest, ale na co
praktycznie wpłynie mi ta zmiana,
jeśli to ważne Procesor ICeleron 2,6

2. monitor LCD 15 ma odświeżanie pionowe 56 - 75, pionowe 31 - 61. Czytałam
że powinien mieć min. 100 - ale chyba żle zrozumiałam - bo takich LCD nie
widziałam.

Bardzo dziękuję

Elzbieta