Re: chlodzenie grafiki

Autor: Shadow (szadowski_m_at_op.pl)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 00:10:57 MET

> problem jest taki:
> gf3 ti200 wiatrak wyje :(((
> pytanie: odkrecam wiatraczek wmontowany w radiator - przymocowywuje duzy
> wiatrak z zasilacza pod karta tak zeby chlodzil rdzen i dmuchal na
pamieci -
> ALE, pomiedzy wiatrakiem a radiatorem jest pusta przestrzen powstala po
> wykreceniu wiatraczka oryginalnego czy to nie wplywa negatywnie na
> chlodzenie?, czy moge tak to zostawic
> bardzo prosze o pomoc i z góry dziekuje temu kto pomoze mi przywrócic
cisze

Nie wiem jak gf3 ale ja mam gf4mx440 firmy pixelview i pytalem sie kiedys na
grupie czy moge wiatrak poprostu odlaczyc. Nie uzyskalem zadnej odpowiedzi
wiec sam przetestowalem (moze sie przyda komus kto archiwum bedzie
przeszukiwal :)). Wykrecilem wiatrak calkowicie i nie ma zadnych problemow.
W splinter cell'a gralem dobrych kilka godzin i radiator byl tylko cieply. W
Twoim przypadku nie martwilbym sie, jak zamontujesz duzy wiatrak pod karta
bedziesz mial wydajniejsze chlodzenie niz na oryginalnym.

--
Pozdrawiam,
Shadow