Re: Barton 2500 - upewnijcie mnie

Autor: Demski Sebastian (sdemski_at_wp.pl)
Data: Wed 24 Mar 2004 - 22:50:08 MET

> sie szarpnąc troche. Jak nie ma kasy niech bierze ECSa lub ASROCKa za 150

> na SIS

BŁĘDNE PODEJŚCIE!!!. IMHO nie qpuje się tak shitowatych płyt. istnieją płyty
w cenie pomiędzy 150zł a 400 i jak ktoś nie ma kasy to polecam epoxy msi
asusy właśnie za 260-330zł. w tej cenie ma dobrej jakości płyte bez bajerów.
jak ktoś nie ma kasy to wcale nie oznacza, że musi qpować ostatni shit. tak
się składa, że sprzedaje to na co dzień i prawie każdego udaje mi się
przekonać do zaqpy innej płyty niż ecs. bajery można zawsze sobie doqpić
później jeśli będzie potrzeba i kasa.
Swoją drogą jeśli ktoś ich potrzebuje od razu to też polecam najpierw Epoxa
a jak klient z kasą to niech się szarpie na Asusa lub Abita co mi tam.

> (nie wiem jak obecne chipsety SISa ale sam mam 2* K7S5A i naprawdę nie
> narzekam)

no to jesteś szczęściarzem. swoją drogą to sprzedawałem je od początku ich
pojawienia się na rynku i powiem tyle, że jeszcze na początku były w miare
dobre, ale potem to więcej kłopotów niż to warte. jak nie uwali się muzyka
to resetuje się bios. pamiętam, że odbierałem kilka telefonów dziennie z
tymi objawami więc nie przekonuj ludzi do tych płyt prosze tylko dlatego, że
tobie dwie działają jeszcze (to chyba zbędne bo ich już na szczęście nie
ma).

> Jeśli mu szkoda 420 zł na Abita nie weźmie epoxa - kosztuje tyle co MSI
lub
> ASUS
> które jest gołe.

tu nie chodzi o to czy szkoda kasy czy nie. Po prostu większość ludzi tego
nie wykorzystuje. Nie mówie o takich maniakach którzy odwiedzają
pl.comp.pecet ale ogólnie.

Pozdro. Seba

ps. ale się naprodukowałem. w sumie to nie wiem po co bo tak bardzo w
poglądach to chyba się nie różnimy ;)
jeśli o mnie chodzi to eot