Re: Notebook Acer serii 240

Autor: T. (cashu_at_wp.pl)
Data: Wed 24 Mar 2004 - 12:09:14 MET

Użytkownik wrote:
> Magazyn Enter 3/2004 bardzo dobrze ocenił tego laptopa.
Ok, ja oceniam go bardzo źle. Jedynie cena jest atrakcyjna. Jeśli miałbym
kupić laptopa to za Acera 240 (np.: tego co miałem do zabawy czyli Cel
2,6GHz, 256MB ram, 30GB HDD, CDRW+DVD) nie dałbym 2500 pln. Bo to wyrzucona
kasa

> Dlaczego mam
> nie kupować modelu z celeronem ?
Bo wydajność np.: Celerona 1,7 czy nawet 2,6 po lekkim podgrzaniu jest
porównywalna z P2 300MHz, a i nie zawsze wynik jest aż tak dobry.

> Czy w takim razie Actina byłaby lepszym rozwiązaniem ? Wątpię -
> widziałem Acer- y i były porządnie wykonane, tylko wentylator zbyt
> często się włączał.
Actina (99% modeli) i seria 240 od Acera są po jednych pieniądzach. Jeśli
chcesz maszynę do pisania za 5000 pln - możesz wybrać dowolny z nich.

Jeśli chcesz laptopa - to zapomnij o wynalazkach za 5000 (jeśli chcesz
nowe). NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO jak dobry nowy notebook za 5000.

T.