twardy WD800JB - poszukiwana elektronika

Autor: Adam (zlom_at_0-700.pl)
Data: Wed 24 Mar 2004 - 08:27:21 MET

Czesc!

Ludziska, pomocy potrzebuje. Padla mi elektronika w Caviarze 80GB, 8MB
cache, 7200rpm -
dokladny model: WD800JB-00CRA1, wyprodukowany 6 marca 2003.

Mam na nim cholernie wazne dane zwiazne z robota (sznur z petla na szyje juz
czeka...).

Czy ktos z Was nie podzielilby sie elektronika do dokladnie takiego dysku
(sprawdzalem WDki
zrobione w maju i pozniej - sa juz inne i ich elektronika nie potrafi sie
dogadac z zelastwem z mojego).

Chcialbym albo pozyczyc (jestem z Warszawy), albo kupic plytke.

Pozdrawiam wszystkich

--
Adam Barwiolek