Re: komp dla rodziców

Autor: Jerry (jkrjerry_at_tlen.pl)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 23:02:38 MET

Użytkownik "metka" <metalika_at_polbox.com> napisał > > > Mam skaner - jak
wyzej !

Sprobuj tak, powinno dzialac:

1. Instalujemy sterowniki dla systemu NT4 ze strony www.primax.nl
2. Szukamy pliku protocol.ds (powinien być w katalogu
C:\Windows\twain_32\Colorado)
3. Zapamiętujemy pełną ścieżkę do tego pliku:
C:\Winnt\twain_32\Colorado\protocol.ds
4. Uruchamiamy REGEDIT'a.
5. Znajdujemy:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\SharedDLLs 6.
Tworzymy nową wartość DWORD
Nazwa: wstawiamy pełną ścieżkę do pliku protocol.ds
Wartość: 1

No i "twain compatible" zaczyna śmigać jak burza pod XP .

U mnie dziala ;)

Pozdrawiam
Jerry