Re: RAID HPT370 - PROBLEM :(((

Autor: Aszu (aszu_at_poczta.fm)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 21:03:39 MET

Piotrek wrote:
> Podobno aby WinXP sie botowal na pojedynczym dysku spod
> RAID, trzeba jeszcze raz zainstalowac system po podpieciu dysku
> do RAID. Prawda to?

 W moim przypadku tak nie bylo, po prostu przepialem zainstalowany juz system spod standardowego kontrolera na plycie do RAIDa i nie napotkalem zadnych sprzeciwow, xp sam znalazl sobie driver (pomijam fakt ze wystapil jakis paskudny konflikt z sb live, polagajacy na zacinaniu sie dzwieku przy odczycie z dysku i na odwrot - wyjecie live zalatwilo sprawe :P, teraz mam win2k3 i brak jakichkolwiek problemow /nawet z live na pokladzie/).

Pozdrawiam :-)