BIOS nie dziala! Zepsulem go? Prosze pomozcie!

Autor: Daniel (d2w_at_n0-SpaMM!!!.!!!.000.Nospam.wp.pl)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 19:17:22 MET

Potrzebowalem sie dostac do BIOSu takiego dosyc starego komputera (plyta
A-Trend i P3) ale nie mialem hasla, Bios byl zablokowany a osoby ktore
powinny znac haslo nie pamietaly go. Pomyslalem ze sprobuje zresetowac.
Wyjalem baterie, po minucie wlozylem.

Teraz komputer sie uruchamia, robi test pamieci i ZAWIESZA na peirwszym
ekranie z napisami o pamieci i informacji bym wcisnal Del by wejsc do Biosu.
Ale komputer ani nie pozwala mi wejsc do Biosu ani co gorsza nie uruchamia
sie dalej. Nawet Ctrl Alt Del nie dziala! NIC!!!

Bardzo prosze o pomoc co z tym zrobic, bo juz sam nie wiem. Czy ja zepsulem
do reszty ten komputer? Jak to naprawic? Moze zle ten Bios zresetowalem...

Dzieki z gory

--
Daniel