Re: Bad sectory

Autor: Wiktor S. (wswiktor_at_poczta.fmv)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 19:06:21 MET

> Jest tylko jeden problem - scandisk nie blokuje progresywnie. Innymi słowy
> - nie blokuje tych sektorów, które posypią się już za chwilę :))) Może
tego
> doświadcza właśnie Robert?

No to wtedy Disk Editor. Pod tym można zrobić *wszystko*.

> Z moich (fakt, nie aż tak znowu bogatych) doświadczeń wynika, że jeśli
> pojawiają się pierwsze bad blocki to niezbyt odległym czasie pojawiają się
> kolejne (pewnie dlatego, że wewnątrz zaczyna fruwać coraz więcej śmieci).

Heh, ja mam doświadczenia trochę odwrotne - na dwóch dyskach wadliwe sektory
były, i po jakimś czasie, po iluś formatowaniach, tworzeniach i
przesuwaniach partycyj, sektory się "naprawiły", tj. zniknęły. Jeden dysk
1,6GB; drugi 40GB, na obu tak się stało ;-)

--
Azarien
e-mail:  wswiktor.fm<dot>interia.pl<slash>mail.html