Re: Gf 5600 128mb 128-bit.

Autor: DeJotPe (thejotpe_at_potcza.oent.pl)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 17:20:54 MET


Użytkownik "maX" <aver_at_interia.pl> napisał w wiadomości
news:c3o38i$4q8$1_at_helios.nd.e-wro.pl...
>
> Użytkownik "Maciej "yaq"" <tp.sa_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> news:405f0317$1_at_news.home.net.pl...
> >
> > Ti ma fizycznie wiekszy fillrate i bycmoze w przypadku super
> > intensywnego korzystania z shaderow moze dostac od 5600, ale to tylko
> > teoria - gry potwierdzaja wczesniejsze przypuszczenia.
>
> Czy ten fillrate TI nie jest przypadkiem blokowany przez przestarzały
system
> optymalizacji pamięci (LMA II generacji jeśli dobrze pamiętam). Nie chce
mi
> się dogłębnie wkopywać w temat , ale jak patrzę np. tu:
>
http://www.tomshardware.com/graphic/20031229/vga-charts-13.html#unreal_tournament_2003
>
> To widzę że przy włączonym AA i Aniso nawet FX5200 ma porównywalne
wyniki.

FXy maja "bezstratna kompresje 4:1" przy AA co oznacza ze tam gdzie nie ma
duzych skokow koloru nie ma AA dzieki temu GTA vice city przy 2xS AA nie
da sie zauważyc zeby zwalniało, a w tej grze tyle wystarczy...



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 13:59:21 MET DST