Re: pomoc w doborze systemu operacyjnego

Autor: smok (mibs.nospam_at_op.pl)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 14:05:28 MET

Dnia pańskiego Tue, 23 Mar 2004 13:59:45 +0100
"elżbieta" <es2460_at_o2.pl> rzekł:

> Najpierw przepraszam, jeśli to NTG.
> A teraz prosba:
> jaki system operacyjny kupić do programów biurowych: WIN XP HE czy
> PROFF? HE jest po prostu duuużo tańszy, ale poniewaz kupuje sie go na
> kilka lat - boje sie, że jeśli nawet aktualne programy pójdą na nim,
> to czy nowe wersje nie będa wymagały Proff.
> Aktualnie chodzi mi o SYMFONIE i CDN oraz OFFICE.

Rozumiem że kupujesz do biura? Jeżeli nie korzystasz z zaawansowanych
usług sieciowych (takich jak np. logowanie się do domeny) to na pewno
wystarczy Ci HE. Bardziej na Twoim miejscu zastanawiałbym się czy wersja
OEM czy zwyczajna ale to już OT.

--
      Slack'it!
 SMOK of the M.I.B's		ping, ping, jest tam kto?