znikające miejsce na partycji NTFS

Autor: wytnij_to (gadd_at_gazeta.pl)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 12:13:48 MET

witam

mam taki problem.
jak to czesto bywa zapelnila mi sie partycja 'D:' (ntfs) wiec usunalem
jakis film cos tam jeszcze i... zdziwienie, ciagle nie ma miejsca.
wiec usunalem cos jeszcze ciagle obserwujac ilosc wolnego miejsca i
rzeczywiscie nic sie nie zmienilo. pozniej robilem eksperymenty,
przenosilem pliki z D na C (tez ntfs) i na C normalnie ilosc wolnego
miejsca sie zmniejszala a na D ciagle byla taka sama czyli prawie nic,
niezaleznie od tego ile plików usunalem/przenioslem.
Pozniej probowalem te same pliki przeniesc z powrotem na D dostaje
komunikat ze brak miejsca!

kosz oczywiscie pusty wszystko OK a miejsce na dysku nie chce sie
zwolnic! mam wrazenie ze nawet jak bym wszystko usunal ciagle windows
podawal by ze dysk D jest full.
Kilka folderow mam skompresowanych, ale nic z nimi nie robilem.
Zapuscilem ScanDiska, mieszal dyskiem z godzine i nic to nie dalo.

pomocy! help! hilfe! itd.