Re: Gwarancja - laptop

Autor: Artur Marianski (artur.marianskiWYTNIJ_TO_at_pf.pl)
Data: Mon 22 Mar 2004 - 19:15:34 MET

W artykule c3mcsl$opc$1_at_opal.futuro.pl,
niejaki(a): bezek_a z adresu <bezek_a_at_wp.pl> napisał(a):
> Mam w domu laptopa CA i podczas jego zamykania klapa uderza o obudowę
> klawiatur. komp ma rok i w miejscach gdzie styka się po zamknięciu
> plastik wytarł się już do białego. czy taka usterka podlega naprawie
> gwarancyjnej?

Ale obudowa LCD nie ma w miejscach styku zadnych gumeczek ? Czy moze Tobie
one sie gdzies zapodzialy ?
Bo jesli nie ma tam firmowo niczego (ale nie potrafie sobie tego wyobrazic)
no to powinna Ci sie nalezec wymiana takiej obudowy.
Z drugiej strony te gumeczki maja tez amortyzowac uderzenie zamykajacej sie
matrycy, wiec to naprawde musi byc beznadziejna konstrukcja..

Pozdrawiam.

--
                 Artur Marianski
* Przy odpowiedzi usun z adresu napis WYTNIJ_TO *