Re: płyta działa tylko z jednym zasilaczem?!

Autor: Kubik (kubik_at_private.pl)
Data: Mon 22 Mar 2004 - 17:48:29 MET

Użytkownik "Kubik" <kubik_at_private.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Mam śmieszny problem - dosyć leciwa płyta Sono z Duronem 1200MHz
> i 256MB ram na pokładzie działa tylko z jednym zasilaczem, z którym
> są i tak kłopoty:
Odpowiem sam sobie - okazało się, że płyta nie startuje gdy jest "zimna".
Jeżeli nagrzeje(!) się ją uruchamiając na starym zasilaczu, a następnie
szybko przełączy zasilacze na innym to też wystartuje. Zachowanie to
jest zupełnie powtarzalne, sprawdziłem kilkanaście razy.

Co więcej, gdy jest "zimna" na starym zasilaczu uruchamia się sam
komputer, ale windows się resetuje przy starcie. Dopiero po nagrzaniu
windows się uruchamia poprawnie.

Ki diabeł to nie wiem... Pewnie i tak mi nie wierzycie ;)

pozdrawiam
Adam