Re: GF4 Ti4400 sie popsul...

Autor: Anubis (rafalb7[usun.to)
Data: Mon 22 Mar 2004 - 17:45:03 MET

Użytkownik "Szarlih" <szarlihy_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik quartz napisał:
> (ciach)
> >
> ważne; jaką zasiłkę masz??

Przestancie uzywac zwrotow "zasilka" juz mnie mdli od tego jezyka... jesli
dzialalo mu to wczesniej to nie powinno miec wplywu, ja bym sprawdzil czy
Windows mu sterownikow nie "podmienil" na jakies defultowe od VGA w
najgorszym wypadku spalila sie pamiec ale w tedy pojawily by sie jakies
paski na ekranie...