Re: a4tech SWOP-80 vs logitech mx500 - co wybrac?

Autor: Wojtas (wojtas_at_NOSPAMrubikon.pl)
Data: Mon 22 Mar 2004 - 15:25:02 MET

Dnia 2004-03-21 19:29, Użytkownik SeSim napisał:

> moge znalesc opini jak ta myszka sie sprawuje. ktos ma pojecie? :)

Ja akurat posiadam A4Tech OptoRadio 315. Muszę powiedzieć, ze jestem
zadowolony z tej myszy. Sygnał jest stabilny i w każdym rodzaju pracy
łącznie z grami nie ma problemu ze stabilnością. Wykonanie i dopasowanie
jest także niezłe. Od zawsze kupuje myszy tej firmy i starczają naprawdę
na długo.
Wady to niska odporność na upadki :) Już dwie tak załatwiłem. No ale
jeśli to wyeliminujemy to myślę, że z powodzeniem można brać produkty
tej firmy nie płacąc chamskich cen jedynie za nazwę rzekomo
amerykańskich produktów.
Tak w ogóle to niezła niedorzeczność aby uzrządenie jak by nie bylo
opierające się na niezbyt zaawansowanej technice kosztowało 3 bańki.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl