Re: Pytanie o PenDrive

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Mon 22 Mar 2004 - 09:41:08 MET

Użytkownik "marcus075" <ROT13_znephf075_at_ROT13ky.jc.cy> napisał w
wiadomości news:c3l0ud$gpi$9_at_news.onet.pl
> Na obywatelu oizo oskarżonym w sprawie
> news:c3k62d$63n$1_at_inews.gazeta.pl o pisanie na grupy dysksyjne SB
> wymusiło zeznania...:

> tak- po zainstalowaniu ostatnego SP... [chyba SP6a, o ile dobrze
> pamiętam]

Oj marcus, marcus... to nie najlepszy pomysł zabierać zdanie na temat
systemu, który się ostatnio widziało x lat temu ;-). Oczywiście - NT4
nie ma i nigdy nie miał wbudowanej obsługi USB. Jednak niektórzy
producenci piszą własne sterowniki, są tez próby napisania takowych
przez kilku pasjonatów - niestety, chyba juz nigdy nie zostaną
dokończone, choć ten projekt
http://www.geocities.com/mypublic99/index.html wygląda na dość
zaawansowany.

Co do PenDrive - można skorzystać z ponoć działających sterowników
pobranych z supportu Della, nie wiem jednak jak się ma sprawa odnośnie
licencji... http://ftp1.us.dell.com/utility/R62200.EXE

/odpowiadając zmień px na pl/